God Morgon

Fast jag vet väl egentligen inte om det är sån god morgon, vi verkar ju ha tur med vädret idag men det hinner väl slå om. Blev väkt av M för en stund sen, hon ringde och frågade om jag hade lust att hjälpa henne lasta en häst i Våmhus, så blir väl kanske att dra dit en vända.

Hm händer mer i mitt liv då ? Väntar på det där telefonsamtalet som skulle göra mig så glad... men det verkar ju inte komma detta desennium... suck....

Ska se när jag och M ska flytta hem våra hästar från betet då... börjar ju bli så blött och kallt nu...


Kollade på dom sista chucky filmerna hos M igår :D haha dom filmerna borde det vara lag på att man skulle se, vilken humor, eller så är det så att vi har kass humor :D Seed of Chucky va klockren "han har ett ansikte som bara en mor kan älska" Mohahaha skratta tills man grät... Se den säger jag bara !!

Nej nu blir det lite frukost skriver mer senare...

Hej hopp gummisnopp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0