Stannat i sängen...

Ja igår var en sådan dag... skulle nog ha dragit täcket över huvudet och bara somnat om... Men dagen började ju egentligen ganska bra med det där telefonsamtalet som faktiskt kanske tar en bort här ifrån. Hoppas bara att det låter lika positivt efter helgen.

Sen ringde dom från jobbet i Mora och ville att jag skulle hoppa in, visst tänkte jag det kan jag visst göra, gick ut till bilen som inte startade, jag skulle ha tagit det som ett tecken men inte då... Pappa kom ut och fick agera starthjälp och jag åkte iväg... jobbade mitt pass som faktiskt gick riktigt bra visserligen... Sen när jag skulle bege mig hemmåt så fick jag PUNKTERING Suck säger jag bara... (fast det kan ju ha med att göra att jag körde på en trottoarkant eftersom jag pratade i telefon samtidigt och fifflade med handsfreen... med det medger jag att jag kanske inte kan göra flera saker samtidigt fast jag är kvinna) Sur var bara förnamnet på mej då... Ringde min far som bara retade mig, vart förbannad och slängde på, ringde istället världens bästa M som kom och hjälpte mig. Tack !!

Kom hem och slängde mig i säng, pratade med T tills jag somnade, jag vet inte vad han pratade om men jag har ett vagt minne av att jag pratade om några fåglar och nå annat sen vaknade jag till och han sa att jag inte va nå rolig att prata med när jag va trött :D stackarn !!

Flyttat hästarna från betet nu iaf så vart där från halv elva och fixat i stallet... skönt, men känns ju lite om man kanske ska flytta igen, hinner ju inte känns mig hemma någonstans ! Men men de löser sig nog...

Ska nog försöka ut och rida en vända till kvällen eller eftermiddagen, skönt ska försöka rida hem till B.

Nej nu ska jag lägga mej i soffan !

Hej hopp gummisnopp !

Kommentarer
Postat av: Millan

Du vet om att du är en riktig komiker vah?? HAHA!! har inte skrattat på ett tag nu så ditt blogginlägg var en upplyftning :)



Puss puss älskar er!

2008-08-30 @ 18:28:46
URL: http://crashboombang84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0