Efter regn kommer solsken

Ja det uttrycket kanske stämmer ?? :) Varit positivare på sistone !! Bra bra....
Men en del sidor kommer fram då och då och då blir man ju bitter, eller hur Lys :P

Jobbat hela helgen lång, kul har det varit, stormtrivs att jobba där :)
Jobbar måndag och tisdag också vad jag vet !! Ska kolla upp lite mer i morgon
om fler tider....

Ja vad händer annars i mitt liv då ?? :) Dom mysiga sms:en fortsätter att
komma ;) Och det är ju inte helt fel, trevligt trevligt !!

Känner att jag sakta men säkert börjar bli lite upptagen från datorn :D hehe
Ja det kanske bevisar att man har ett liv trots allt när man inte behöver fylla ut
sina dagar med att sitta och blogga varannan timme :)

Nej nu ska jag göra fler ryck här hemma, håller på att tvätta lite nu, sen efter
jobbet i morgon blir det städa och byta sängkläder !!


Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Va härligt Eva! Kanon kul att du har ett jobb du trivs med! Och jag måste säga att jag blir nyfiken på det där mysiga smsen..vill veta mer.

Ha det gött! kramen

2008-12-08 @ 19:54:01
URL: http://emiliehedberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja jag är fanimej den bittraste som finns just nu

2008-12-09 @ 00:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0