Funderingar

Måste medge att jag blir lite fundersam vad det är jag levt med det senaste ett å ett halvt åren :S Blir nästan rädd när man väl fattar hur det  verkligen ligger till... eller är det rätta ordet äcklad kanske ?? Vad vet jag, en sak vet jag och det är att jag MÅSTE göra något åt detta, ett försök idag, får se hur det hela slutar...

Red Sanna barbacka idag, åkte av, jäv*a häst, inte rädd för skotern som kom i full fart eller lastbilen som åkte alldeles bakom på en smal väg men för en soptunnejä*el blir hon rädd !!?? Fattar inte hur hon är funtad jag menar hon är ju upp åt åren och borde sett en soptunna förut... men men så roligt med djuren så...

Inte hänt så mycket som vanligt i mitt liv just nu, har hand om stallet en vända till nu då M åkt till Skåne för att kolla på ny häst, tror Bonus är såld nu :( sorgligt.....



Bosse Bus :( Saknar dej !! Hoppas du får det bra i ditt nya hem !!


Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: Madde

I´m heartbroken ;( Lilla söta bossebus ;(

2008-12-03 @ 17:25:44
URL: http://madelenesiitari.blogg.se/
Postat av: Millan

Jo men du vet väl att soptunnor är farliga saker serru :) Dom kan juh sluka en :P

2008-12-03 @ 22:49:42
URL: http://camillasiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0