Inte min dag

Idag har det definitivt inte varit min dag !! Skulle hållt mig i sängen...

Skulle åka till stallet i morse och bilen startade inte, kul eller inte !!
Kom till stallet o Sune bara krånglade både i stallet o på ridturen, skulle
ha bort en kvist med snö men fick istället all snö i ansiktet och över hela mig !! = kallt !!
När jag sedan rider Sanna åker jag av !! *morr* 
Och när A är snäll och ska gå in och handla åt mig ger jag honom fel kod till kortet och har
glömt min egen kod, smart Ewe, väldigt smart !!

Börjar allvarligt fundera på om jag lider av något allvarligt !! :S

Kan sumera dagen med att det inte var någon bra dag !!!!


Hörs då hej !!

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0