Humor

Jahapp då vart det inget fortsatt bak idag, fick hoppa in och jobba :) Jippie !! På min favvogrupp dessutom så det känns toppen, kul kul....

M ska fixa min blogg nu när jag är borta ikväll så det känns spännande att komma hem o kolla hur den blev sen :)

Har iaf hunnit rida Sanna idag, M hängde på på Sune trevligt var det !! Blir väl en tur i morgon med :)
Ska även försöka hinna baka klart i morgon, blir ju till att baka limpor, saffranssockerkaka och pepparkakor, Gott gott !!


Känns som om jag har en del framför mig nu !! Skönt !!

Saknar min Lys !! <3 Hon är bra hon !!

Slänger upp lite bilder från baket igår, bli inte rädda jag bara är sån !!



Färdiggräddade Tekakor med vetekli



Saffranslängder med russin och pärlsocker



Lussekatter



Färdiggräddade lussekatter

Och slutligen......





Lussek*ken


Haha Jag sa att jag gjort den i * naturliga storlek, då garva pappa och sa att det inte va mycket att komma med :D Haha men kul hade vi och jag kan lova att det blir lika kul när vi bakar pepparkakor i morgon, då kanske man återupplivar gamla minnen från gymnasietiden :) Kommer aldrig glömma tårtan som E fick när hon fyllde år, den pappa gjorde, ska kolla om jag hittar någon bild på den för det var ju humor :D


Nej nu ska jag göra mej klar för jobbet...


Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: lys

haha, jag är imponerad......



<3<3<3<3

2008-12-11 @ 14:44:10
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0