Helgen i Borlänge



Fick sitta i första klass på vägen ner :)



SJ is the shit !! Hjälpsam konduktör måste jag säga !!



Tråkigt på vägen ner, men fick en del roliga sms så jag överlevde.... :)

Blev hämtad av min Ho*a och hans hallick i hans lilla bil, Tack !!
Vart middagsbjudning på lördagen :) Lys pappa med tjej kom, jag fick en kram så nu är jag kär !! :)
Jag fick göra blåbärspaj som vart efterrätt, gött va det !! Sen slappade vi bara i väntan på att Dansbandskampen skulle börja :) Blev en dusch, och sen lite cider och en eller två bacardy razz :) Hehe Gottans va det !!
Just ja snö kom ju och kollade med oss, tror han smygälskar det programmet :D



Bacardy razz och Sprite, fin fina grejjer !!

Sen kom en blå bil och hämtade mej, får jag lov att berätta att det var en Volvo eller ?? :D
Så var inte i Borlänge hela helgen va ju i Säters kommun ett tag också eller rättare sagt Gustafs :P
Har nog ingen kommentar om den saken, inte här iaf... Känns knas...

Sen bar det av hem till Lys igen !! Vi va rätt slitna båda båda två... men välbehövligt fast vi lär ju göra om det snart igen om denna terapisysselsättning ska funka på oss :D Eller?? haha
T kom en vända innan han skulle åka till Sthlm, åt tacos med oss, trevligt trevligt....
Sen vart det ångestväntan på tåget hem, skulle få skjuts av min nya kärlek´s tjej, Tack !!
Urscha lämna Lys, de e inte kul de.... :(



Älsket i väntans tider :)

Ja vad ska man mer säga ?? Jag vet inte....

Tack för en underbar helg !!

Hörs då hej !!


Kommentarer
Postat av: lys

tjyyyvkort! så har ju inte ens JAG gjort.



kom heeeem!

2008-11-25 @ 18:36:58
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0