Lys <3

Saknar verkligen min Lysmask, undra om man ska leja bort hästarna i helgen o ner och våldgästa ?? Vill verkligen, måste kolla upp lite först bara... Skulle vara kul att ta med en vinare och bara släppa alla bekymmer ett tag :) Eller hur Lys ??

Vad har hänt annars idag !? Jag har satt upp julgardiner :) Fint blev det... Snart upp med stjärnor, vet att det är lite tidigt men va fan... Jag tycker ju inte om Julen så ska förmodligen jobba om jag får, under båda jul och nyår, brukar ju köra på nyår annars så varför inte jobba och tjäna lite pengar istället :)

Ridit både Sanna och Sune idag, kul och skönt, känns verkligen att man kommit igång med träningen :) Måste ju knäppa kort på dom små liven !!

Vill ni veta en sak ?? Jag ska gifta mej :) Haha ja det verkar ju vara så inne och göra det efter bara några månader så nu ska vi också göra det :) Va kul, kommer bli lyckligaste dagen i mitt liv !! Älskar ju dig !! ;)

Nej ska planera bröllop nu jag :) Mitt liv är så perfekt just nu !!


Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: lys

julgardiner för min skull?



om jag vore du skulle jag nog funderat ett tag innan jag tackat ja så snabbt, det är ju för livet....men jag litar på dej, hoppas du blir lycklig!



och ja, kom hit!



puss

2008-11-18 @ 22:26:21
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0