Meen hjälp !?

Vart hemmagjord pizza idag, mums !!



Pizzadeg, tomatsås, köttfärs, creme bonjour (vitlök), Lök, Zuccini och pizzaost.
Smarrigt värre var det :)

Varit ner till syster en vända, dom var i full gång och städade, trök så jag åkte hem.
Nu blir det nog en film i soffan !!

Fått ett trevligt erbjudande som man egentligen inte kan tacka nej till :S handlar om varmare breddgrader en vecka... Hm tåls att fundera på !!


Men snälla ser jag ut som den anonyma personen eller ?? Skulle väl inte tro det, skulle jag vilja någon nått så står jag för det jag säger till skillnad från vissa andra *host host* säger inga namn. Och ja jag har blivit dumpad , och ja jag bor hemma hos mamma och pappa fast jag är 22, Och JA jag är BARNLÖS !! Men vad är det med det ?? Är det inte bra att jag är barnlös nu när jag blivit dumpad ?? Bättre att skaffa det med någon som man ska dela resten av livet med !! Eller ?? Kanske har missförstått det jag :D Haha Man kanske ska skaffa barn med första bästa man träffar !?

Tycker det är patetiskt att sitta och tro att folk skriver kommentarer hit och dit, ta reda på lite fakta innan man beskyller andra !! JAG har då annat för mej än att sitta och kommentera bloggar om folk, och skulle jag göra det så skulle jag skriva under med mitt namn, annars är det väl ingen ide att kommentera ?? Eller ??

I morgon blir det en ridtur med M :) Trevligt !! Hon ska få rida min underbara pålle :) Kommer bli kalasbra !! Ser fram emot morgondagen !! Träning, träning, träning...

Nej nu blir det soffan och film !!

Hörs då hej !!
 

Kommentarer
Postat av: Millan

Hehe! Patetiskt! Förlåt mej men jag kunde inte låta bli att kommentera.. Hallå!?! Vid det här laget så borde väl denna människa fattat att DU om nån står för det du säger.. men tydligen inte. Är det ens någon av oss syskon som orkar engagera oss i att ens läsa om hennes "perfekta" liv? (vilket de flesta vet är en stor fet lögn).. Snacka om att tro att folk bryr sig! NEJ, orka!



Älskar dej syster

Puss & Kram

2008-11-21 @ 04:27:42
URL: http://camillasiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0