Nu

Måste verkligen ta mej i kragen nu, orkar inte vara så här längre... Det är nu eller aldrig.

Fick ett mess idag, uppskattade det men det gjorde mig ändå lite ledsen, vet inte varför bara vart så. Tack för att du finns min vän och jag uppskattar din ärligthet enormt mycket ! Du kommer alltid vara en av mina bättre vänner !! <3

Varit en helt okej dag annars, haft ganska ont i ryggen men har kunnat rida en liten vända på Sanna ändå, skönt var det. Glad att det är en sak i mitt liv som går neråt och det är vikten !! :)

Vill vill vill.... Kanske det blir en flytt trots allt !? Skulle vara skönt och kul. Skulle vi bli sambos eller Lys ?? Jag är PÅ !!

Nej nu ska jag ordna med lite saker, sen en telefondejt....


Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: lys

komsikomsi!

2008-11-28 @ 00:08:24
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0