Ren tur

Va till stallet idag, skulle rida med M. Hade på mig min röda fleece jacka när jag gjorde iordning Sune, min andra vinterjacka hängde jag på Sannas krok, i luvan på den la jag min telefon. Gjorde klart Sune och bytte jacka och satte upp. Hade en riktigt trevlig ridtur fram till det att jag kom på att telefonen låg i luvan :O HJÄLP tänkte jag, fick PANIK och M frågade va det va, kände i luvan och telefonjäv*ln låg kvar, snacka om ren Tur !! Konstigt med tanke på att det var jag !! M skrattade åt mig och sa att hade det varit hon så hade den inte legat kvar :D haha konstigt att jag inte tappade den och en bil körde över den :P Det brukar ju vara min tur de... men men för en gångs skull så gick det bra :)

Inte gjort så mycket annat idag... varit jourhavande kompis i telefonen, legat på sängen o kollat i taket, handlat åt mamma. Väntar just nu på att Dansbandskampen ska börja :) Tiden går såååå sakta....

Nej nu blir det nog soffan, har ont i halsen, dummaste !!

Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: lys

men fyfan.... daaansbaaaand

2008-11-08 @ 20:14:38
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0