Veckans Värsta

Japp igår vart det en trevlig spelkväll :) Kul spel A & M har köpt, rekomenderas !!



Spelet heter Veckans Värsta....

     

Alla deltagare :) 

 

Fick en snygg tatto !! :)



Sötisarna !!


Hade en trevlig kväll igår trots ryggen... Fick ju tabletter med mor så klarade mig till sängen iaf, sovit ganska okej men fick lov att gå upp tre gånger i natt och det var mindre trevligt :/
Somnade ifrån min telefondejt i natt också :/ F-låt !! Va inte meningen men va helt borta !!

Snart upp till K och fixa ryggen, hoppas det blir bra !!
Sen blir det Mora, hjälpa M med spån och hö, men jag slipper bära ska bara köra.

Nej nu ska jag äta lite !!

Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå fan vilken snygg tattoo!!! gör de något om jag gör en likadan ;) vad tror du att C tar för att göra den?! =O

2008-11-26 @ 21:50:51
Postat av: Ewe

Haha självklart får du göra en likadan :D Kan ju kolla med han :D MOhahaha !!

2008-11-27 @ 12:19:33
URL: http://ewediggestiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0