!?

Börjar bli sjuk :( Känns inge kul... I helgen hade man ju massa saker man kunnat göra som jag nu inte vet om jag har orken till :/ Suck, jag är verkligen otursförföljd !! Ont i halsen och allmänt slut, har nog feber också, drygt...

Måste till stallet snart, rida två hästar och mocka, blir nog inte så långa rundor... skönt att komma ut och tänka på annat.

Va hos M igår, trevligt var det. Trots telefonjouren :P haha men men sånt som händer !! :) Glad för din skull !!

Fan är så irriterad på att jag skulle bli sjuk just nu, jag som ville träffa en viss person i helgen :( Men men de går väl fler tåg antar jag, sen kanske jag mår skitbra i morgon :D haha hoppas kan man ju alltid !!

Mina älskade barn väkte mig fem i morse :D jag va något trött vill jag lova !!

  

                   
  Toulouse          &         Emil


Nej nu blir det nog stallet, sen duscha, sen blir det nog sängen med en bok, eller kanske en film, vem vet, ingen antagligen men de visar väl sig....  Hade ju velat åka tåg ju :(

Skriver mer senare om jag orkar !

Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack! :) Javisst är det en tervueren :) känner du till rasen? Inte så många som vet vad det är för nån :P



Passar på att önska dig en trevlig helg, och hoppas förkylningen ger med sig snart! krya på dig!

2008-10-10 @ 17:55:55
URL: http://theoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0