Fruktansvärt

vilken trevlig kväll jag hade igår, det hela började med en snabb dusch efter stallet, sen kom M, K och L och hämtade mig i en snygg Ford Galaxy ;) Åkte runt och raggade lite och lyssnade på bra musik, åkte upp på Willys och handlade lite mat som vi sedan åkte hem till L och lagade, hasselbacks potatis och fläskfilé. Medans K och L lagade maten så badade M och jag var sällskapsdam :D haha sjukt det låter. Drack rödvin hela kvällen och den slutade, för min del, på klockarhagen. Kan bara säga underbart, behövs inte sägas mer. Gick hem till M klockan 05,10 i morse. Drygt var det !
Men är huvudet dumt får kroppen lida :P Men inget jag ångrar om jag säger så....

Vet inte vad jag ska säga, har så mycket inom mig just nu som bara vill ut, men kan inte, eller vill jag inte ?? Jag vet inte, hur som helst så förblir det en tystnad om detta. Det stannar hos mej. Kan inte sluta tänka på det bara, jobbigt, men allt kommer visa sig. Underbart och oförglömligt, vill inte att det ska vara över eller ta slut, vill bara ha mer !!

Filmkväll ikväll ?? Känns som det, blir lugnt för min del, är lite bakis... Skönt att dejta soffan, men det finns något som är skönare :D haha eller har jag fel ?? Dum i huvudet jag e, jag vet ni behöver inget säga !!

Nej nu duschen igen...


Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: lys

jag är AVUNDSJUK

2008-10-20 @ 12:04:09
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0