Fullt upp

Ja det var det då verkligen igår... men kul hade vi... Första stoppet vart på bilmetro, lämnade av Atlas, sen fortsatte färden och andra stoppet blev i Hofors där vi lämnade av lilla Zelda.
Sen käka vi en snabblunch på Donalds och sen bar det av till IKEA, vart faktiskt inte så dyrt som jag trodde :) Fick tag på massa praktiska grejjer och det är ju bra. Sen vart det en vända in på Hööks, där vart det lagomt dyrt, men men. Sen vart det att shoppa massa kläder inne på Valbo köpcentrum :) Jag M & M sprang runt flera mil där inne kändes de som, motion fick man och bränna pengar var heller inga problem eller hur M ?? Haha Trevlig resa måste jag säga !!

På vägen hem sen så hämtade vi upp lilla Zelda igen, sen bar det av hemmåt, eller ja stannade till en vända i Falun och kollade så att huset som jag o M ska köpa stod kvar :) Och vet ni va !? Det gjorde det :) Kanoners !! Fast man vart ju lite mobbad av A och Björne :P Men men dom får väl se sen då !! :D

Väl hemma i Mora så vart det taco middag hos M, va väldigt gött ! A och Björne kom också, trevligt trevligt !! Sen vart det dax för mig och M att dra oss hemmåt, vi hade ju vart borta i över tolv timmar :)

Måste ändå sumera dagen som väldigt trevlig och behövande !! Tack M & M för en jättetrevlig shoppingdag som bara måste göras om inom en snar framtid !! Synd att C inte följde med !!

Nej idag blir det nog stallet, sen bara lugnt, eller ja jag ska nog till Mora en vända... :)

Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0