Haft mycket att göra...

Därför jag varit tyst kommer lite uppdateringar för er nu...


Gårdagen gick åt i stallet, transporttränade min pålle...

  


Min häst ville inte riktigt som jag ville, tog två och en halv timme att få in henne och då var mitt tålamod nästan slut vill jag tillägga, korvfabriken nästa ??




Envis lik matte ??


Dagen har tillbringats i Mora, hälsat på M, varit till kvarnen i Orsa och köpt hästfoder och så köpte jag även foder till lilla Arvid, mina missar vart måttligt förtjusta i syrsorna :D haha

 

Dom hade nog gärna velat ha ur dom ur burken :D Men då hade inte mor blitt så glad...


     

Absolut inga kommentarer !!  Men kul hade vi :D


Blir nog lite kortspel nu, måste ju upp i morgon, Arbetsförmedlingen och så ska Ewe vara hundvakt hela helgen :) skojj !!


Nej nu ska jag ringa ett viktigt samtal !!


Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0