Härligt höstväder...

Ja det har väl varit härligt väder idag ? Man känner verkligen att det är höst så himla mysigt, kallt o gul/orange överallt :) Kan det blir bättre ? Nej skulle inte tro det, eller ja de enda är väl att man vill ha någon att kramas med i höstmörkret och kylan ;) Men man vet aldrig, kanske kanske ;) Sen är det ju så mysigt denna årstid, det är ju en riktig "tända ljus" årstid och det är ju så himla mysigt !! Åhh va jag hade velat bo själv nu... Suck....

Dagen började ju kanske inte så bra, är inte trevligt att vakna en morgon och vara irriterad, inte kul inte kul... Fick ringa runt lite och gnälla, suck, har sett fram emot att få mitt paket och så får man se i morse att det kommit till Gustafs, SUCK, har adressändrat och beställt eftersändning och lik förbannat kommer min jä*la post till den där adressen !? Så det var bara att ringa posten och skälla, dom fixade de men får ju vänta någon dag extra, drygt, sen skulle jag ringa de två postkontor som jag haft och dom sköll då bara på varandra dom !! Vilken hjälp, hoppas verkligen att dom fått till det där nu... Vill ha mitt paket NU helst igår...
Det fortsatte ju inte bättre av att bilen knappt startade i morse, men jag och T va ner i Mora med den o dom kollade på den på fordon, fick reda på några saker som vi skulle prova så nu hoppas jag att vi får till det !! Orkar inte med något mer krångel... Nog nu...

Fick mig en härlig ridtur idag iaf :) Va jättetrevligt !! hittade en ny väg och fick mig en skön galoppvända, trevligt trevligt med motion, speciellt när man gör det med sin bästa vän :) 
Vi på väg mot skogen för att sätta av i full fart, härligt härligt !!
(
Bilden är tagen med min dåliga mobilkamera därför dålig kvalité
)


Vill ha ett jobb, orkar inte gå hemma längre, blir så rastlös... vill ha något att sysselsätta mig med, förutom att motionera och leka med maten :D haha Sen är det ju inte fel att ha lite extra pengar heller !!

Nej nu ska jag slänga mig på soffan !!

Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: Louise

Vilken mysig blogg jag halkade in på! :) Hoppas du får en trevlig höst!

2008-10-07 @ 22:39:12
URL: http://theoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0