Irriterad

på min bil... ursch va drygt det är när den inte funkar som man vill... men men ska väl kanske in med den i morgon, är ju skönt om den blir fixad... !!

Sen slog mig en tanke idag, det är ju lärare som är ungdomars förebilder, och om man slår en tanke på dom som är lärare och för att inte tala om dom som håller på att utbilda sig, då ser man ju att  denna värld är på väg åt fel håll !!  Jag vet då vart mina barn inte ska gå i skola iallafall... men men...

Ridit med I idag, det var jättekul :) Gick kanonbra och hoppas att du följer med någon mer dag !!
I morgon blir det nog tömkörning, sen kanske lite lastträning också beroende på vilken bil jag måste ta till stallet, ska då dit på förmiddagen iaf utifall jag måste ner i Mora med min bil...

För övrigt knallar allt i livet på... tur är väl det... känns bra... Eller ja det finns väl en sak till som stör mej mer än annat och det är att min post fortfarande kommer till Gustafs trots att jag ringt post och skatteverket och dom säger att min adress står skriven där jag bor, men varför i hela helv*te kommer inte posten hit då ?? Har väntat länge på mitt paket nu med ridbyxor och kängor och får se när man kollar paket ID vart det ligger då ligger det i Gustafs !! Fan va irriterad jag blir !! Men i morgon ska jag ringa runt o skälla lite !!

Väntar och väntar på ett samtal, men det kommer nog !! :) Du sa ju du skulle ringa ikväll :P

Nej nu blir det en varm dusch, sen blir det spelkväll med syrrorna !!

Hörs då hej !!

(Skriver väl mer senare om jag fortsätter vara irriterad)

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Tack såmycket för kommentaren!

Kommer du att återvända till bloggen? :)

2008-10-07 @ 11:32:02
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: Millan

OM jag någon gång i framtiden kommer skaffa barn så ska mina absolut inte heller gå... jaaa... du vet var! nej fy faan.. kommer ni nått idag?? pussar Love You!

2008-10-07 @ 17:15:19
URL: http://camillasiitari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0