Min blogg, min design...

Snällt att ni vill hjälpa men detta är jag och detta är min blogg, nöjd som jag är !!
Har lite kvar att göra på den än men snart så är även det klart, ska se om det blir ordnat i morgon !!



Varför ?? Varför nu ?? Fattar inte, vill inte heller, orkar inte nu, det är försent, det är över !!



Mina tankar snurrar just nu, som en karusell, runt, runt, runt... kanske det är en dröm, kanske inte. Känns som om jag spricker snart, vill vill vill, tror jag iaf....
Hjälp vad ska jag göra !? Blir tokig snart... Saknar, drömmer, hoppas, förväntan, allt i samma bubbla, frågan är när kommer den att spricka ??


Nej jour i telefon nu, hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0