Roomservice 2

Kom på att jag glömt berätta vad jag gjort :P Kan ju vara bra att veta kanske....
Från början satt det vanliga vita struktur tapeter med lite rosa nyanser i, skitfult om ni frågar mig, eller så är det för att jag var allmänt trött på dom. Sen har dom ju stetat där sen jag va tre äpplen hög så det var ju lite spikhål och diverse klotter och så.
Började med att riva tepeter som ni kanske såg på någon av bilderna, hade ju min hjälpsamma katt till hjälp :D haha

Sen fortsatte jag med spacklet, lät det torka, sen var det bara att sätta upp väven. Sen kom vi till den roliga delen, nämligen att måla :) Tre vita väggar och en plommon lila fondvägg, så snyggt !!
Jag älskar ju lila !! Sen lila gardiner med plommon lila inslag i och likadana kuddar till sängen och en filt till fortöljen i samma serie.

Väven var inköpt på Ö&B, 1 rulle räckte till mitt rum och kostade ca 300 :-
Vävlim + Färg, Älvdalens färghandel, kostade ca 1000:-
Tyg (gardiner), Jysk, kostade ca 100:-
Kuddar + filt, Jysk, kostade ca 400:-
Tavlor, Ö&B, kostade ca 200:-

Så totalt för att få en uppfräshning i rummet gick det på ca 2000:- och det var det helt klart värt tycker jag med tanke på resultatet. I det förra inlägget står det ca 1600:- men då har jag inte räknat med väven med tanke på att pappa redan hade den hemma.

Så nu vet ni vad jag gjort !!

Nu ska jag vara jourhavande kompis i telefon, ha en trevlig kväll ni som förtjänar det för det ska då jag ha !!

Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: Gina Johansson

du har inte funderat på att bli nått inom inredning, man kan ju få starta eget bidrag o sånt, du e ju bra på det du gör/ Gina

2008-10-17 @ 20:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0