Vill vill vill

Suck ville verkligen till Borlänge ikväll, förlåt Lys :,( men kroppen säger tyvärr ifrån och jag lär ju lyssna. Är helt slut just nu, trött i huvudet. Kan kanske bero på att jag setat på hästryggen 3 timmar idag. Var skönt just då men inte så skönt nu. Men vad gör man ?? Vi som skulle ha så kul.... Ville ju träffa R då med ju.... Suck... Nu blir det att ligga hemma och tycka synd om sej själv. Kanske blir en cider och bastu, vem vet !? Nej lär väl bli sängen vid åtta.

I morgon blir det nog inte mycket, ska natta hästarna i morgon, det är vad jag vet... Leka någon ??

Nej nu ska jag göra nått åt mig själv, typ äta, är hungrig...

Ha en underbart trevlig kväll ni som förtjänar det !!

Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRYMT snygg blogg du har. WOW. Må gott.

2008-10-10 @ 18:45:21
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Ewe

Tack desamma ;)

2008-10-11 @ 15:58:20
URL: http://ewediggestiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0