Vinkväll

Lutar mot att det blir en vinkväll i Mora ikväll, trevligt.... Är bara trött och slut efter en hel dag i stallet, så jag hoppas att jag inte somnar när jag kommer fram till Mora :P Vore ju tråkigt... Men men vad gör man när man är en upptagen människa :D haha

Igår var vi nere hos C & D och dit kom även H & A trevligt var det, längesen man såg dom nu så de var extra kul att dom kom förbi, måste ju åka ner o hälsa på dom snart också....

En sak jag har lite panik över är att julen närmar sig med stormsteg, ursch tycker inte om julen, tycker det är överskattat, byta pengar med varandra bara och massa bortskämda snorungar, nej fy !! Vill inte ha jul, vill inte !! Kommer ihåg förra året och tack och lov så slipper jag då det för all framtid !!! Nej vill bara ha en lugn jul med vänner, familj och god mat, kan man få det tro ?? 

Ja vad händer annars då, inget, absolut inget, eller ja inget som jag skriver ut här iaf ;D


Nej nu lär jag sätta på mej lite kläder, M väntar på mig.....

Ha en trevlig kväll om inte jag skriver mer !!

Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0