Vinter




Ja nu är väl definitift vintern och snön här, det är ett faktum. Kom närmare en decci snö idag, trevligt,eller inte för med snön kom ju även halkan :/ Stackars A....


Hästarna hade kul i hagen iaf :) Sprang runt som idioter, sen kom dom in med styltor... suck det är då man inser vad jobbigt det blir med vintern.


  


Bytt till vinterdäck har jag då gjort :) Det kan ju behövas om jag säger så :P
Den stora frågan just nu är ju om snön kommer att stanna ?!
Några har till och med åkt skoter idag så nu är väl vintern änterligen här, synd bara att allt blir så mycket dyrare denna årstid :/ Står inte på förens tomten står på trappen, men hit kommer det nog ingen för jag har inte varit så snäll :D Haha !!


I morgon ska jag till chiropraktorn :/ hjälp, me not like... eller ja han e skitbra men jag e ju livrädd !! Uscha lär förbereda mig psykiskt iallafall... Nej nu blir det tacos Gött !!


Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0