Förrvirrad

Ja det är väl ett lindrigt ord för hur jag känner mig just nu... Varför gör du såhär ?? Vi har alltid lekt på dina villkor känns det som, och du sa ifrån här om dagen att du inte ville ha kontakt, nu vill du att jag kommer ner och sover där ?! Jag vet ju vad det innebär och betyder för dig det vet jag ju, men ändå så blir det så svårt... Hjärtat vill men hjärnan säger nej !

Du, du måste faktiskt låta mig gå vidare.... Måste få pussla ihop hjärtat igen.... Vad gör man när kärleken gör ont ?!

Ska snart till Sanna, ska rida en vända, varit riktigt duktig på sistone och verkligen hållt igång henne :) *stolt* Hon har blivit så himla fin i kroppen så jag måste till och med köpa ny sadelgjord, haha då är det ju verkligen bra :)

Den stora frågan nu är ju, ska jag eller ska jag inte ?? Suck, tycker inte om denna beslutsångest !!

Nej nu bär det av till stallet !!

Hej hopp gummisnopp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0