Heltidsjobb att vara arbetslös

Ja det kan man väl säga att det är... ringa massa samtal och dom bara kopplar en vidare... suck... Det är nog inte meningen att man ska bli arbetslös i dagens Sverige. Ringde A-kassan idag och dom säger att jag blivlit avskriven från Af igår och att jag måste uppsöka dom igen för en påanmälan. Va F*N jag har inte fått hem nått jä*la brev där det står att jag ska ta kontakt med dem, sist jag ringde så fick jag typ en utskällning för att jag ringde när jag inte behövde. Hur ska dom ha det ?? Nej jag ska inte bli arbetslös helt enkelt, synd bara att det är så dyrt att leva.

Nej funderar på det som Madde tyckte att jag kunde bli, nämligen telefon hora, man tjänade tydligen bra och jag är ju redan van att sitta i telefon och sladdra så det hade ju inte varit några problem och vem kan inte stöna på beställning? Skulle nog inte vara några problem, eller ? :S

Nej hoppas verkligen att allt löser sig för flytt snart...

Nu blir det nog sängen efter att jag varit hurtig och varit och ridit och gått en lång promenad...skönt !!

hej hopp gummisnopp !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0