Seg dag

Ja idag har det varit en seg dag, sov inte hemma inatt så kom hem på förmiddagen, åkte till stallet och mockade och red en vända, gick bra på asfalten så vi tog en skrittvända trots att hon tappat skon. Skönt att komma ut i det fina vädret fast det blåste massor... synd jag inte blåste bort.

Kom hem, duschade, gick ner på byn och hälsade på min kära syster C och hennes sambo D... trevligt trevligt... Men sen skulle dom iväg så jag gick hem och la mig på soffan och somnade... :) Skönt att sova på soffan.

Föresten har jag hittat två jättefina soffor som jag ska köpa :)

Så detta är min dag, seeeeg, känner mig som en gummibjörn... Seeg !!

Undra vad man ska hitta på till kvällen då ?? R skulle ta ett bubbelbad och det lät ju väldigt lockande ;) Får man kanske vara med ?? Kan ju ha vattenkrig :D Kulit !!

I morgon ska jag ringa ang piercingen också, hoppas jag hade kunnat byta till en kortare redan i början av veckan, denna fastnar bara, inte bra inte bra... men men de löser sig nog !

Nej undra om man skulle ha tagit en promenad till på middagen... ?? Eller kanske åka och hälsa på någon, men vem ?? Hmm får nog fundera på detta ett tag, ska ringa några samtal nu iaf, kanske blir Mora en vända...

hej hopp gummisnopp !!, som btw är ganska bra då man inte blir smittad av nått :P Måste kanske kolla sig eftersom man varit med en viss person, vem vet vad han kan sprida :O !? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0