Trevlig natt

Ja det var en trevlig natt, kom hem runt 03,oo :) Men trevligt var det, var ner i Mora en vända, närmare bestämt på tuvan och hälsade på M, Björne och A kom också dit, trevligt var det !! Även om man kanske inte fick säga så mycket ;) haha

Jag o M pratade om att hitta på något i veckan, på onsdag, prat om IKEA eller Falun, lutar nog mest mot IKEA, men lär kolla upp lite saker först, hoppas mina nya ridbyxor hinner komma innan ifalll man måste in på Hööks :P

Vad händer idag då ?? Hm ska iallafall ta in hästarna ikväll, trevligt... sen väntar jag på ett telefonsamtal också ;) Nice !! Hoppas verkligen att det händer nått kul idag, undra om M ska få hjälpa mig med bloggen, designen alltså...

Och sen är det bokat och bestämt nu den 25 oktober blir det husgung i Borlänge, bil och chaffis redan fixat och jag hoppas verkligen att alla kan åka med, T, E, J, S och E :) Kommer bli kanon, precis som "the old times" HAHA Fast bättre :)

Nej nu blir det nog lite frukost på det här !

Hej hopp gummisnopp !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0