Jävla häst



Igår hade det kunnat gå riktigt illa....
Min kära häst har ju lite svårt att stå still när man är ute och rider och så var
även fallet igår... Hon stegrade sig och stegrade över så vi valt och jag fick
henne över mig, och till råga på allt trampade hon mig när hon skulle resa
sig upp, kul eller inte.... Och jag ska snart iväg och jobba :/ Suck !!

Men huvudsaken är ju att allt gick så bra som de gjorde !!

Kommer en till häst till stallet idag eller imorgon också :) Trevligt trevligt, de
blir nog jättekul för Lasse liten !!

I morgon är jag ledig och kommer inte ta på mig arbete då heller och det
är så fruktansvärt skönt, hade hoppats på en sovmorgon då men får se hur
de blir med den saken....

Nej nu ska jag byta om och göra mej klar för jobbet...


Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0