Mina Mål

Ett av mina mål när jag köpte Sanna var att få henne lättlastad... Nu under en period har jag kört lastträning med goda reslutat, och så idag när jag kom så tänkte jag att nu ska jag verkligen prova henne då hon inte åkt transport på ett tag.
Sagt och gjort så kablade jag på transporten på bilen och gjorde i ordning inför lastningen. Hämtade min häst och gick mot transporten. Hon gick in klockrent utan att tveka det minsta, det ögonblicket går inte att beskriva, glädjen över att känna att man lyckats !! Känns så bra att jag faktiskt nått ett av mina mål med köpet av just den hästen !!

Hon fick följa upp till DinX och tanka och sen åkte vi hem igen !!

Kan säga att jag är stolt över mig själv, att jag har lyckats med träningen !!
Ingen kan förstöra den här dagen !! Inte ens det tråkigt vädret !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0