Motion eller lat ?

Hm funderar på att cykla till stallet.... Skulle vara skönt att komma igång med det nu, speciellt när jag köpt en cykel :) Fast det dumma är att jag måste verkligen ha ett frimärke för jag måste posta en sak innan lådorna töms för det måste verkligen iväg IDAG.... Sucka !! Beslutsångest AB !!

Annars då ?! Jo efter min telefondejt inatt kunde jag knappt somna :D Låg och vände och vred på mig och funderade, och jag hoppas verkligen inte att det var som du sa Lys... Måste ringa och kolla det idag !!

Funderar på att börja med min cuur också som jag hade ilag med C, svårt det där, men kan ju fortsätta tills den förpackningen jag har är slut kanske !? Skadar väl inte kan jag hoppas !

Nej nu måste jag byta om och bege mig till stallet !

Ha en bra dag allihop för det ska jag ha !!


Hörsdåhej !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0