Nöjd

Ja det vart ju motion i morse :) tog cykeln till stallet trots att det värker i mina benhinnor... Suck men samtidigt så är ju det ett tecken på att man rör på sig :D haha lite väl ibland kanske....
Känner mig för tillfället väldigt peppad med mina motions och tränings planer !! Skönt fast vore ganska kul att göra det med någon kanske... Någon frivillig ?? Pratades iaf idag om badhuskort, hm då är jag ju inte ensam !!



Kan då iaf säga att jag är sjukt nöjd med min cykel !! Så glad att jag köpte den, billigt kom jag ju undan också !!
Nu blir det nog extra mycket motion i sommar, great !!

Har hunnit med att prata med både C och M idag !! C saknar er ska du veta, hälsa alla fyrbenta och superskönt att höra att huset inte ska säljas :D phu då kan jag andas ut och sova på nätterna i fortsättningen !!
M kul att höra att allt går bra och är bra med dig, kul att du ska bli mormor :) Grattis !! Måste ju komma ner snart så jag kan ta en fika och skvallra lite med er !! Ska bara hitta lite tid till allt !!

För övrigt har jag hjälpt någon med ett samtal idag, hoppas det hjälpte....

Jobb i morgon, trevligt trevligt !!

Nej nu ska jag ta mina onda benhinnor in i en varm dusch sen blir det en film innan sängen !!


Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: lisette

puss puss puss

2009-04-09 @ 13:54:07
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0