Arbetslös AB

Märks att man jobbat mycket på sistone, för nu när man blivit arbetslös har man lite smått panik i kroppen när man inte gör någonting så senaste dagarna har jag varit riktigt effektiv om jag får säga det själv.
Jag har hunnit sätta upp en ny beteshage, målat stallet 2 gånger, ridit, putsat massor med läder inför sommaren, fixat med foder, telefonjourer, varit på träningar både i Mora o Leksand, och det var bara lite av sakerna...

Är lite att göra än i stallet innan hästarna får komma hem. Men det blir så snyggt !! Kommer bilder senare på resultatet !!

Hm vad händer i helgen då ? Funderar på vin i morgon men vet inte riktigt hur jag ska ta mig, blir ju ev Leksand på söndagen också beroende på väder. Måndagen ska jag iallafall till Borlänge och hämta foder och så ska vi väl hinna med en liten vända in på Aubiose också :)

Längtar enormt till hästarna kommer hem, ska bli så skönt att komma igång regelbundet efter sommarens vila.

Nej nu ska jag ta en varm dusch !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0