Nu blogga

Nu har jag lite tid över till att blogga !! Vad har senaste veckorna bestått av i mitt liv som fått mig från datorn !? Jo jobb, dejter med Renate, träningar, rengöring av terriarie, fest hos Helen, M&M, ridit hästarna till betet och barnpassning. Hm inte illa !!

Nu ska jag börja med lite klagande när jag återkommit till bloggandet. Jag förstår mig inte på människor som kan göra djur illa !! Vi har en granne som starkt ogillar katter, han vindar vedträn efter dom och igår när jag gick med hunden så tänkte han kasta sten efter MIN KATT men sen såg han att jag kom så då nervösskrattade han istället och frågade om hon följde med på promenaden !! Vilken jäkla idiot !! Så nu får nog mina katter bli innekatter för här verkar man ju inte kunna ha katterna ute !?

Nej över till något roligt. Jag har varit barnvakt åt världens underbaraste unge Benjamin !! Tack Vicky för att jag fick låna honom !! :) Längtar man till egna barn då tro !?

Nej nu orkar jag inte skriva mer så nu kommer lite bilder....

























Bästa bilden till sist....


Kommentarer
Postat av: Jossa

Jag kan nog bidra med den roligaste bilden =)=)

2009-08-14 @ 09:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0