ingen ork o så lite tid

Hinner inte sitta vid datorn så mycket längre plus att när jag väl sitter här har jag aldrig riktigt ork till att blogga, känns bara drygt !! Men men ska skriva några rader...

Helgen som va hade vi överaskningsfest för mor !! Sjukt kul kväll och den vart jätte lyckad, TAck alla som kom och gjorde den till en oförglömlig kväll !! Tråkigt att du inte kunde komma Millus, vart ju utan dejt :(

Håller även på med lite annat som gör att tiden inte räcker, målar massa om jag säger så, kan inte säga så mycket mer för även detta är en överaskning ;) men det kommer bilder sen, ska väl se om jag orkar lägga upp bilder fran festen också kanske !!

Ikväll blir det Östnor och träning. Kul. Ska baka sockerkaka till stjärnorna !!


Nej nu mat sen bak !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dax att rycka upp sig och börja blogga lite oftare =)

2009-12-12 @ 03:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0