1 år av sorg & saknad...

På skottdagen för ett år sedan fick min älskling somna in.
Denna dag har varit jättetung... massor med känslor, minnen och tårar...
 


Setat på sängen och hållt i urnan, tårarna rinner, jobbigt. Men jag hoppas att du
har det bra älskade vännen.



Det är dagar som denna som man undrar vad meningen med livet är !?
Du var verkligen mitt allt, går inte en dag utan att jag tänker på dig, och mitt svek
mot dig, lever med ångesten.



Finns ingen som förstår eller vet hur det känns. Ingen kan sätta sig in i hur
svårt och jobbigt det är att leva med detta.
Önskade att du va här....


Massor med kärlek <3
17/4-2006 - 29/2-2008
Vila i frid älskade Turbo.


Vänta på mig, vi syns igen !
//Matte

Kommentarer
Postat av: Cilla

jag tror nästan jag grinar en skvätt, va sorgligt:( lider med dig verkligen, miste en hund 03 och jag grinade mååånga månader.

2009-03-01 @ 22:06:38
URL: http://cilla8406.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0