Borlänge

Var till Borlänge med M och V igår, skulle på hästbesiktning på ATG kliniken på Romme.
Hästen gick igenom så den kommer hem 6:e mars !! :) Kul kul !!
Va även in på en annan butik :D haha humor säger jag !! V skulle passa som återförsäljare.

Köpt nya sporremmar på Abiouse har jag gjort också men när jag änterligen skulle få prova dom på Sune så har han tappat en sko :( Suck !! Men men sånt som händer, drygt bara för nu lär hovslagarn komma.

Va till läkaren idag, gick väl bra, överlevde ju konstigt nog. Men tyckte han va skum, han verkade inte höra hemma där !!
Men men klagar inte så länge allt är okej, får väl lite provsvar om en vecka och hoppas verkligen att dom ser bra ut !!

M skulle ha kommit och ridit idag men svek och åkte och träffade ett ragg i stället. Dålig stil. Men va väl bra antar jag med tanke på Sunes sko....

I morgon blir det jobb, drygt, fast ändå bra, synd bara att det va fel grupp : /
Skulle ha städat i stallet o bytt box åt Sanna också, men men får se hur långt M har hunnit...

Nej nu ska jag smaka en kaka som mamma bakat !!


Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0