Något att se fram emot !

Nu har jag lite saker att se fram emot :) Och mycket handlar om häst !!
Skönt att ha lite saker att blicka fram mot, blir så mycket enklare att leva då !!

Jobbar just nu o gör det fram till 21,3o, sen jobbar jag även 7,3o - 16,oo i morgon, de blir ju lite pengar i plånboken även nästa månad och det är ju inte helt fel :) Hoppas bara det blir mer jobb denna månad.

Har massa bilder också som jag självklart måste ladda upp !! Så snart kommer nog ett inlägg med bara bilder :)

Har köpt nya foderhinkar till alla hästarna i stalllet, skrev på alla igår och så fick jag en hylla med pappa som jag har tagit med till stallet som vi nu har foderhinkarna på, vart kanonbra !! Och jag är så nöjd med hinkarna :) Bilder kommer sen !!

Nej nu ska jag käka lite innan jag ska dra ut igen i detta snöoväder !!

Ha en trevlig kväll alla som förtjänar det !!


Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0