Utmeland

Jahapp då va inskolningen på Utmeland klar :) Känns kanon...Jobbade med en supergullig tjej idag också så tror att det kan bli bra. Fick tag på en jobbjacka idag också, visserligen en vår/sommar jacka men ändå. Synd bara att det inte va mer foder i den, men ska inte klaga.
I morgon har jag lite saker att göra, skriva lite papper och ringa några samtal. Känns skönt att vara lite ledig faktiskt, eller ja vad jag vet just nu så är jag ledig.

Är nervös inför tisdagen och ju mer jag tänker på det ju sämre mår jag. Vill bara att de ska vara över.
Mamma ska ju iväg på annat också just den dagen så får lov att åka själv och det känns också mindre bra naturligtvis. Men jag ska väl klara mig hoppas jag.

I morgon blir det en lugn dag i stallet, ska försöka rida båda hästarna :) Ska bli så skönt då jag inte hunnit med det när jag jobbat, sen skulle de ju bli varmare i morgon också !! Det hoppas vi på !!

Nej nu kallar soffan på mig och i morgon hoppas jag att inlägget med bilderna kommer !! :)


Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0