En helt vanlig måndag.

Ja den har varit helt vanlig :) Grötfrukost sen stallet. Fick skön sovmorgon i morse, tack M för att du släppte ut hästarna och lät mig få sova.

Red en skrittvända på Sune med M & Kippen. trevligt var det trots att snön öste ner....
Har tänkt mer och mer på en sak nu och det känns rikitgt bra, ska försöka satsa så mycket jag kan på det. Pratade med E idag också och hon lovade att hon skulle hjälpa mig :) Tack vännen, känns skitkul !! Ska åka ner med Sune framöver och hon ska komma upp med Cirocco :) Så kul !!

Har änterligen tvättat klart hästsakerna som vi skulle tvätta också, nu är det bara sommartäckena som ska tvättas inför sommarsäsongen...

Skrivit två ansökningar på jobb idag också, hoppas verkligen att man kunde få ett av dom, skulle kännas så mycket bättre med allt då !! Men har ju även funderingar på att plugga, hm men vet inte riktigt till vad än...

Jobb i morgon, på Hugin, känns sådär... men men hoppas att det går bra, men det tror jag väl att det ska göra. Sen kvarnen i Orsa, måste handla foder då mitt är slut...

Nej nu ska jag åka ner på byn en vända sen ska jag hem och göra blåbärspaj med vanlijsås...


Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0