God Natt !!

I morgon åker jag änterligen till Älsket !! :) Dom här veckorna gick fortare än vi trodde !! Tack och lov säger jag för det !!

En sak som jag gått och funderat på väldigt länge är varför man tar på sig en uppgift som man ändå inte klarar av ?? Varför överlämnar man inte den till någon annan eller engagerar sig för att kanske klara det !? Blir inte klok på detta. Och det ena blir värre än det andra, suck säger jag, lägg ner !!

Fick ju hoppa in en vända och jobba idag också, trevligt med extra pengar. Gick ju bra så det va ingen fara.

Red en vända på Sanna när jag kom hem, M och Kippis hängde på, trevligt var det !! Har hämtat ut min biljett också :)

Vet inte hur jag ska göra i morgon, har beslutsångest. Hjälp mig någon. Tänk om de va som när man va liten, inga bekymmer alls, livet bara lekte, det var tider det....


Nej nu blir det sängen så jag orkar upp i morgon !!


God Natt.... Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0