Hugin

Japp idag har man gjort första riktiga arbetspasset på den nya gruppen som jag inskolades på :)
Gick riktigt bra tycker jag, bättre än jag trodde.

Till M för att du åkte till Kvarnen i Orsa och hämtade kraftfoder åt mig !! Du är guld värd !!
Tack min vän, du betyder !! <3

I morgon blir det jobb på favorit gruppen !! Kul och ett stort plus är att L jobbar, ska bli riktigt roligt, va ju längesen nu man träffades o snackade !!

Varit till stallet nu efter jobbet och ridit min häst trots att snön öste ner, riktigt duktigt av mig tycker jag :P

Fått en kommentar av en Anders i min blogg !? Vem är du om man får fråga ?? :)

Nej ska gå och käka något nu sen en snabbdusch innan sängen, jobb i morgon ju...


Dagens fråga är : Ska man eller ska man Inte ??


Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: Anders

Det är hemligt vem jag e hehe... Nä då menjag har skickat ett lunarmail till dig, så sen vet du nog vem jag är. :P

Kram.

2009-01-23 @ 07:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0