Skönt med sovmorgon !

Idag fick jag sovmorgon, och jag vaknade och var pigg klockan 06,oo
kul va ?? när jag för en gångs skull inte behövde upp och jobba eller
upp och släppa ut hästarna då vaknar man och är PIGG 06,oo !?
Sjukt !!

Hänt annars idag då ?? Inte mycket, ridit två hästar, slapp mocka då M gjort det
åt mig :) Tack !! Kollat på sista desperate housewives avsnittet :,( *sakna*
Men men hoppas M får till säsong fem....

Hm vad händer i veckan då ?? Ska till Mora på torsdag vad jag vet, ska på vårdplanering.
Men sen då ?? Längtar till 12:e.... Känns som om det är månader dit !!

Nej nu blir det duschen sen myspys ! Måste ju ner till syster och packa ihop datorn.


Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: slamp-lys

vaaad händer den tolfte? =p

2009-01-06 @ 19:07:47
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0