Erbjudanden

Fick precis ett sms om att följa till Bollnäs på fält, suck, hade jag inte jobbat hela helgen hade jag gärna åkt med och kolla på denna livsfarliga men trevliga sport :) Men som vanligt så ska jag jobba medans alla andra är lediga...

Bara jobbat till tolv idag så direkt efter jobbet vart det lunchdejt !!


Min gooooda kycklingsallad !!


Min dejt Jossa!!

Haft en trevlig dag och jag hoppas att den fortsätter så. Renate och jag ska till hästarna senare och motionera :D Trevligt trevligt att få sällskap !!

Nu har jag änterligen fått fingrarna ur o laddat över bilderna från telen så här kommer lite bilder !!


Min bara min !!

Sune !!

Gottgottigottgott !!

Rämma

Rämma

Skorpan och Nadja

Gin & Tony :D

Blomma

Sommar !!

Fläckis avkomma !!

Gött o kolla när andra jobbar :)

Älskade häst !!


Nej nu ska jag göra mej klar inför motioneringen med Renate !!
Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0