Helg

Nu har jag änterligen helg ! Ingen kan nog förstå hur bra det känns att veta att man är fri och ledig hela helgen och får göra precis vad man vill utan att behöva passa tider :) Känns så bra !!
Men nu har ju jag mycket jag ska hinna göra i helgen så som:

+ Tvätta bilen
+ Måla stallet
+ Rida
+ Dricka massa vin
+ Träffa moster o kusin
+ Hämta lyxåket
+ Städa terrariet
+ Tvätta
+ Städa
+  ............  Ja listan kan göras oändligt lång !! Måste ta tag i en del saker nu...

Fick mitt lönebesked för Juni månad också, kändes enormt jävla fruktansvärt bra !! :) Nu kan jag andas ut ett tag till !! Kan ju behövas lite pengar nu !! Är ju lite kul på gång !!

Spiggen !! Varför får man inte tag på dej ?? Lär prata lite om Onsdag eller bangar du ?? :/

Nej nu blir det duschen sen Östäng...


Hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0