Igång

Nu har jag börjat, känns mest drygt. Tog hundra år innan man fått ut alla grejjor från hallen och hundra år till innan golvet va skyddat och lister o dylikt tejpat, är ju mer jobb än man tror. Sen när jag börjat spackla då lossnar tapet och det bara känns som om allt vill jävlas, men nu är de färdigspacklat. Väntar nu på att få börja slipa så jag kan få måla första omgången idag.

Ska starta en tvättmaskin nu också och fixa lite annat innan det är dags att ta tag i slipklossen, vill ju liksom hinna dejta john blund i några timmar då jag ska jobba i morgon också :/ Hm kändes genast som att jag har lite att stå i...


Kommer uppdatera senare med bilder, men klantarslet jag glömde ju att ta "före" bilder så hoppas vi har några andra på datorn där man ser hur det har sett ut....

Nej tvätten var det... hörs då hej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0