Innehållsrik helg

Ja har verkligen hunnit med mycket denna helg !!

Idag har jag varit till Borlänge tur och retur och hämtat detta Lyxåk !!

M sa att nu var det plastpåsar på hovarna till hösten !! :)

Idag har jag även hunnit kollat på Tins underbart söta föl, fick även hålla Svea :), hunnit klippa Micke, varit och ridit och så har jag hunnit äta middag med familjen. Skönt att känna att man hunnit med något när man är ledig.

Madde ska följa till Borlängeonsdag :) Så slipper åka dit ensam då jag tror Spiggen övergett mig. Ska fika lite på stan och även hinna shoppa lite är det tänkt !!

Nu ska jag göra rent terrariet så även Arvid blir glad !! Sen blir det faktiskt soffan resten av kvällen så ha en trevlig kväll gott folk !!


Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: spiggen

höhö tack för den

2009-07-27 @ 12:54:12
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0