Lasse, Lyx, Spiggen och längtan...

Kom precis från betet, jag o Mia har varit och tömkört Lasse, gick kanonbra !! Skulle väl passat på att rida kanske när det fina vädret är framme men eftersom man lider av den förmildrade versionen av svininfluensan så är det väl lika bra man inte anstränger sig så mycket så man blir frisk någon gång.

Vi åker ju på lördag till Borlänge för att hämta Lyx åket också så jag lär väl städa bilen. Suck det lät jätte tråkigt och drygt, men men det är väl ett måste. Ska in på Abouiose när vi är ner :)
Ska ju ner till Borlänge på onsdag nästa vecka också, träffa Spiggen och så ska man väl fixa frisyren :D Något jag ser mycket fram emot !!

Vad händer annars då ? Börjat jobbet i Älvdalen, känns riktigt bra och skönt !! Längtar till helgen v.31 och till helgen v.32 ska bli så kul att träffa alla vänner !! LÄNGTAR !!
Något mer jag ser fram emot är när jag ska besöka Renate i Stockholm !! Måste se till att göra det nu, får se till efter sommaren när det börjar lugna ner sig med allt...

Hoppas det händer nå kul ikväll, har ju sovmorgon i morgon !! Hm undra vad man ska hitta på !?

Nej nu ska jag äta mat...


Hörs då hej !!

Kommentarer
Postat av: vicky

va ska ni hämta?

2009-07-23 @ 19:57:52
Postat av: lys

jag har ju förträngt spiggen... hua nu blev jag påmind!

2009-07-24 @ 13:47:00
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0