Livet

Undrar om livet bara består utav jobb ?? Känns inte som om jag gör annat :) Men räknade på allt igår och pengar är ju en bristvara så man behöver ju dom, eller rättare sagt så behöver min häst dom för att överleva vintern o hösten !! :D

Vad händer annars då ? Inte mycket mer än jobb och häst, trevligt. Tråkigt väder bara nu när jag kommer igång med ridningen igen.... men vad gör man ? efter regn kommer solsken....

Jag saknar min Turbo fruktansvärt mycket !!

   
Älskade vän du finns i mammas tankar varje dag !!

Nej nu ska jag nog fixa lite mat och göra mej klar för jobbet. Ska även be syster att fixa bilder på "projekt hall" så ni får se hur det blev :)

Ha en bra dag i regnet alla !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0