Secret Project

Just det ja har ju glömt ladda upp bilder på hur mitt hemliga projekt blev !!

Kommer någon före bild och sedan bilder på resultatet !!

Före :


Täcker alla golvytor med skyddspapper.

Spackel. Här syns det vad det var för tapet innan.

Mera spackel.

Färdigspacklat. Här syns även att panelen var vanlig obehandlad furu.

Förberedelser.... Detta är sista bilden jag tog innan, vilket jag ångrar nu, skulle ju ha tagit fler "före" bilder !!

Efter:


Gul/beige färg på väggen upptill och panelen vart vit. Tavlorna kommer från Ö&B, duken (jag sytt), fruktskålen och ljuslyktan kommer från JYSK.

Draperi (jag sytt) för sko och hatthylla. Tyg kommer från JYSK.

Hemma gjorda matchande tavlor. Ramar från Ö&B, tyg från JYSK.

Spegelvägg borta ersatt med tavlor från lilla Magasinet, elementet nymålat, bänken målad vit (innan träfärg), filten kommer från JYSK.

Efter bilder.

Efter bilder.

Efter bilder. Stor skillnad.


Mamma och pappa vart iaf nöjda och glada och det var ju huvudsaken !!
Hoppas ni gillade resultatet !!

Kostnad
Färg, redskap och spackel m.m. = 1150:-
Dekoration och tyg = 750:-

Totalt = 1900:-  

Kommentarer
Postat av: vicky

Fan va du är händig, trodde jag inte!

2009-07-19 @ 19:57:19
URL: http://vickyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0