Trötthet !!

Trött, trött och återigen trött. Hämtade Elin i Rättvik tisdag natt, kom hem 02,15 gick och la mej och klev upp 06,15 för en tripp till Borlänge och fixa frisyren o leka med Spiggen !! Kupolen besök som kanske inte var det roligaste, och du hade så rätt Lys, så rätt !! Orka !! Hem från Borlänge och stannade i Mora, följde med mamma o co på Bingo, vann inget förutom trötthet. Hem och lägga sig halv tolv för att sedan upp o jobba är ingen bra kombination har jag märkt. Varit för lite sömn den här veckan känner jag. Hade ställt väckarklockan på 16,05 i stället för 06,05 smart va ?? Men jag kom tack o lov inte försent men fick åka utan frulle i magen, vilket var mindre trevligt !!


Lämnade paket i stan, någon vart väldigt väldigt glad, fick 2 kramar !!

Den stora frågan är : VARFÖR ?? Återigen får man slåss med tankar och funderingar som jag faktiskt trodde hade lämnat mig för alltid. Trodde verkligen det, men inte. Varför ska nått få vara bra ?? Detta kommer nog för alltid vara ett stort frågetecken för mig, och jag kommer nog alltid att bära det med mig. Jag måste helt enkelt lära mig leva med det.


Bilen framför på vägen hem... För den som inte ser står det EWE på regskylten, klockrent !!

Ska iväg till klubben ikväll och kolla på Vicky när hon hopptränar. Skönt då slipper man fundera så mycket på nån timme !!

Längtar enormt till helgen också !! Alkoholen är redan inhandlad !! ;)

Nej nu ska jag ta tag i lite saker innan stallet...


Hörs då hej !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0